=)

vilken kväll igår då! har nog inte skrattat så mkt på länge! Helt sjukt vilka minnen :P Men det var trevligt! Synd att Emma måste åka hem ikväll=(... Men äre typ att du kommer å hälsar på när vi är på Fiji?:P

Har just kommit hem från träningen ! Hade inge motivation idag när jag vaknade, ont i halsen och jävlit seg.. men när jag väl var där så släppte allt och det gick kanon=).. Förkyldning är för mesar! =) Nu ska jag äta lite lunch och se Heroes eller nått annat trevligt =)

Ha en bra dag!!



Har lämnat in min mobil på lagning =( Jävla cp knapparna spricker hela tiden! Hittade en skön bild sen festival heeh.. samma lika mobsters

Kommentarer
Postat av: haha

älskar bilden, o haha undra va ja riktigt tänkte när ja hade två lika mobiler med samma bakrund?! iddi- ida :P

2008-09-24 @ 19:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback