Give me, give me , give me..



snart snart snart snart snart!! Äckligt att lära sig surfa??

Sitter å snackar med en gammal veteran  angående Australien =) Matte A haha eller gammal å gammal.. han har iaf varit där.. får lite tips! Inte dumt!!

Idag har jag iaf färgat håret klippt min lugg.. resten av håret fick vara.. det var inte tillräckligt nött för klippning så atte =)
Varit på skolan, gick galant.. ej så svårt hehe.. hrm annars har jag inte gjort mkt vettigt.. pratat med snerre.. nytt smeknamn? saknar dig fina vän!

Ikväll blire träning å sen idol .. igår var det idol hos elin å mange.. olivia varför är det världens sötaste unge! Vi blev bästisar som vanligt haha... ge mig en !!.. men inte än! har inte tid med barn haha =)


( A ) hahaah vad nu det betyder Sussie haha... kan ju lika gärna stå för André eller nått... det här nya ungdomspråket e klan inte lätt att förstå sig på ! mohaha..

Puss på ida å min älskade lillgris Patchew!


Kommentarer
Postat av: pussen

pussen:D ringer dig imorgon va!

2008-09-04 @ 22:27:20
Postat av: snerre???=)

ja det var nå nytt:) saknar dig gumman!! idag får vi kanske flytta in möblerna i lägenheten så då må du ju komma å hälsa på ju:) å min svarta vägg blev king, köpte nå grejs igår oxå.. det är så jävla kul å möblera å flytta å sånt..hihi puss

2008-09-05 @ 10:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback