" Jag laddar som Carolina Klüft" =)

Hade en lång natt inatt, somnade nog inte föränn två halv tre. Det är väl lite självförvållat men det är även Håkkes fel .. grr.. Låg och såg Entourage igår.. han är inte fuuul, sen är ju även serien jäkligt bra =) Är på säsong 3 nu.. kan  bara inte sluta se! Såg även Idol igår via internet.. haha Nils min gud.. han är så jävla skön! Hoppas att han går vidare, vilket jag inte tror, men det vore iaf kung! =)

Jag älskar att jobba måndag och onsdag natt.. man slutar tidigt  på morgonen och man gör "lättare och snabbare" grejer då =) Synd att jag har så få som jag har.. men men.. tjänar iofs l i t e mer.. men det är fan marginellt!


Vi satt och kollade på roliga reklamer en dag.. här är två jääävligt roligaa =) Älskar Norsk=)

http://www.youtube.com/watch?v=XPa_4a23bNM

http://www.youtube.com/watch?v=tr6VFkK7Z5M


Nu ska jag göra nått vettigt!

En vecka kvar nu tjejer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback