maath!

Jag mår alltså inte helt okej idag=) absint är fan inte en god plan....
Idag har jag bara legat å tyckt synd om mig själv, tur att andré är snäll och tar hand om mig ! =) Trots att jag alltid är en bakisgumma, sorry lillgrisen!

Fan vad bitter jag är ändå, alla jäkla kort från igår e ju oxå borta... tog så jävla kungliga kort igår , haha andré i min badmössa å simglasögon.. rätt hett haha.. hade varit kul att ha kvar.. prutt.-- menmen.. jag har iaf hittat en kamera jag skulle vilja ha om min inte dyker upp. Den kanju faktiskt vara inlämnad, nog för att chansen är minimal, men det finns ju en lite möjlighet iaf.

http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/54451?opendocument&markID=70-10-20
 typ helt okej ändå.. inte lika fin, men den har inbygd lins och det gör mkt!

Som sagt har våran biljetter kommit nu! ÄCKLIGT! Nu är det bara för andre att boka sin resa till malaysia eller är det att du kommer till australien? =) nått blir de tju iaf=).. Går ju inte  annars!



En rätt vit andréj =) Kan ju hoppas att jag bilr lika brun efter 3,5 månad.. vilket jag inte tror , men kanske =)

Nu är det krysset wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback