It's finally happening!

Ironik-Stay with me

-----------------------------------

Jobbar dygn idag... fruktansvärt jäkla less..


Igår blev det en lugn kväll.. film hos adam tillsammans med patchew lina och miriam! Skönt med en lugn lördag... Get smart var kanske ingen höjdare, men den funkade, som så mkt annat.



Jag har pratat och tjatat, under hela gymnasiet och tre år efter har jag drömt, längtat och nästan gett upp. Men nu äntligen blir det av... efter många om och men ,så ska jag och min söta gumma ,Ida ,ut och utforska asien och australien.. 3,5 månad tillsammans i värmen! Kan inte fatta att vi har gjort det !!ca. 8 veckor i asien, Australien 5 veckor  och ca.2 veckor på Fiji.. kommer bli helt sjukt bra.. dyka i stora barriärrevet och lära sig surfa vid australiens östkust! Se massa spännande djur och natur, få uppleva nya länder och vad det innebär! Jag kommer nog inte att fatta det innan vi står där söndagdagen den 1 februari med våra ryggsäckar och har sagt hejdå till nära och kära(speciellt patchew).. kommer sakna dig så mkt älskling! Då tror jag att polleten trillar ner och jag förstår allt det roliga och spännande vi kommer få vara med om! =)




Jag är ladda till tusen Ida!





Kommentarer
Postat av: resvännen

WEHOOOOEEE!! det vet du :D:D Fyklan i himelen vad ball vi ska ha.. Vi ska även surfa, right?! och bli king på de:P haha. rätt lätt förmodligen!

jiiises va ja längta!



btw den där läten är sjukt bra!! har du den ? skicka! Pöx

2008-09-22 @ 18:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback