PRESENT!

Vilken gårdag haha.. var på stan mellan halv tolv och sju! EN KORT DAG PÅ STAN med andra ord =)
Jag och Trygg shoppade på rätt bra faktiskt, bara vettiga grejer oxå=) VId fyra kom andre in på stan så vi gick en snabbis sen blev det mysmiddag på balzac..mums! Förbi anna och lukas ett tag och grattade lucke sen åkte v faktiskt hem.. jag var såå jäkla slut att jag inte orkade göra nå mer =) Vi gick å la oss halv elva å somnade rätt tidigt=) oerhört skönt! Andre har åkt på innebandyturnering och jag sitter å väntar på att emma ska ringa så vi kan åka och träna! Sen bir det lunch å kanske lite mer shopping=) hehe.. ska på kupan å kolla efter nå billigt secondhand tjosan!

Puss på erro som har världens sötaste mor( iaf lika söt som min=) ), och som ska ge mig en present!! gaaah! =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback