Studera

Sitter och pratar med Johanna på msn, länge sen sist gumman , men till veckan ska jag nog till bureå och då slår jag nog en signal till paris ! =)
Jag vill börja studera , men frågan är bara vad. Är avundsjuk på alla ni som har ett intresse, hobby eller bara vet vad ni vill göra med era liv. Jag har väl en L I T E N aning om vad jag skulle kunna tänka mig,  eller har jag det!? Jag tycker att naprapat vore ett intressant jobb, låter som det iaf.. har ju alltid själv problem med ryggen.. om man skulle studera till det kanske man skulle få en liten hum om varför man har ont som man har=) Eller jag vet inte.... frågan är ju bara om man tar sig in med sina betyg.. är ju ingen 20.0 precis.. Vore intressant  att veta va man skulle behöva för att ta sig in.. men det är nog rätt högt.. får nog ta att läsa upp nå till ämne..har väl inte direkt kassa betyg,helt okej, men man skulle ju kunna behöva bättre.. kanske får ta å satsa på högskoleprovet? =) Gick ju såpass bra förra gången.. haha.. man kanske ska öva lite innan man prövar på det igen.. aja det löser sig.. ska se om jag hittar nån mer intressant utbildning.. jag vill ju söka till hösten !  Polis vore oxå rätt skoj tro jag? AJa ska kika vidare!

En stor bamsekram til ida-gumman..!




Jag vill vara brun igen! Jag måste typ sooola imorgoN?Hade sagt till mig själ v att aldrig mer sola solarium, men en gång då och då må ju kvitta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback