Ps. I love you

Har just sett klart tredje filmen för ikväll...vilken härlig fredagskväll på jobbet! Jag har bara sett filmer jag själv velat se och det är jag glad för! Började kvällen med Forgetting Sarah Marshall... en helt okej film, rätt förutsägbar, men mysig på sitt sätt.. efter det blev det Hairspray.. har sett den förr men den fanns tillgänglig på datorn så varför inte, den e svängig hehe.. man blir så laddad för 60 tals festen när man kollar på den!.. Den senaste filmen blev Ps. I Love You.. klan vad jag bölade... en riktig tjejfilm.. med en mysig handling som fick en att bli såååå kär... puss på dig gubben..

Klockan är snart två och jag har klan N A D A att göra...är nämnligen inte trött..har inte varit trött på hela veckan! Har stigit upp tidigt och åkt och träna, tänkte att det måste ju få en att bli trött på kvällen.. men icket... vi går i säng rätt tidigt men jag kan klan inte sova.... kan inte ens somna här hos Håkke.. det e inte okej.. här ska man alltid kunna somna... grannen har även fest ikväll... ska fan be H klaga... dom har varningar sen förr.. vore gött om dom flyttade... konstiga människor..

Till veckan har jag min ledig vecka iaf.. och då gäller dett att få bortstökat en hel del saker.. jobbar dock natt måndag och eftermniddagnatt onsdag.. men jag hinner ändå...ska skicka tillbaka en jacka till ellos, fixa med nå försäkrningspengar, scanna in pass, söka extrajobb, hitta mig en vinterjacka, fixa allt innan 60tals festen, betala HMräkning, hinna hem till bureå för att gå igenom lite gamla saker, hitta "simkort" på Steve och mig.. om det finns nå sånt??, , jag ska även hinna med att träna..sen har jag ju även skola! o r k a

Ska försöka sova nu iallafall.....

saknar mina söta vänner jojje erro och embla som befinner sig långt långt borta,..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback