wiieee!

håller på att ladda hem greys och desperate... ääntligen säger jag bara!!

Puss på patchew som måste laga en tand  i november=)

Idag skulle jag ha fått erros present..men christer hade glömt den hehe =) Men på torsdag får jag armban.. ne jag menar presenteN=)haha

En annan sak bara... jag är världens lyckligaste tjej.. =) Har världens bästa kille och skulle aldrig i hela världen byta ut honom ! =)

På lördag e det som sagt pferre.. elin har dock inte fått ledigt än och det suger.. .. hon må ju få ledigt alltså.. kul annars? alla må ju vara med!... aa vi får hålla tummarna att det löser sig.

peace

sorry!

Här är min och idas resdagbok=)) äääckligt... inte så länge kvar nu ! =)

http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=205030&section=undefined

Kommentarer
Postat av: erro

haha snygg felsägning där:) dumma dumma jag..haha

2008-09-30 @ 14:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback