wiiieho

Jag är så glad att jag åkte och simmade igår! Simmade drygt 3000m och kände mig klan i form! =) Det kändes hur bra som helst, hade tänkt fara å simma nu på morgonen oxå, men halsen är inte helt okej och jag tror att det är värt att vila den så jag kan träna bra nästa vecka istället!
Idag fick man äntligen lööön! En helt okej lön ändå, haft bättre, men kan tack  å lov lägga undan en bra penning till resan. Denna månad har jag inte så många utgifter, hyra mat.. tja typ det.. =) Ska försöka hålla mig borta från stan..förutom idag, för jag letar efter örhängen till festen och även en vinterjacka och en ny mössa! Ska gå med Anna Trygg haha och det kan sluta farligt.. sist vi gick på stan hade ingrid på sig dom störta spenderarbyxorna E V E R! haha.... men inte idag vännen.


Grattis Lucke! Ikväll blire kalas!


Kommentarer
Postat av: OOLALLAAA

GISSA VEM SOM FÅTT VÅRA BILJETTER IDAG?!??! THATS GIRL IS MEE! :D du borde va här så duu får känna på dem;)

2008-09-27 @ 15:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback