10 dagar kvar..

Fjuttiga 10 dagar kvar tills Andrej flyttar ner till borlänge...ball!
Fy fy fy...säger jag bara..

Vi har, trots all denna flyttångest, haft världens bästa helg! Vi började fredagen med att åka till Pite för att bada,äta,sova,mysa o bara vara med varandra ! =) Inte dumt!
På lördagen var vi i falkan o badade å solade! =) På kvällen blev det fest hos Elit, för hon fyllde 23 år! Vilken succé det blev! Hade verkligen hur skoj som helst! Krogen besökte vi i ungefär en 1h sen blev det tillbaka till Elin för korv med bröd..mums=) Men kvällen slutade inte där... utan vi fortsatte festen i Falkan. o vilken efterfest..haha folköl bad o lite naket haha!
Sjukt ball.. och så passande att vakna ute i stugan då det är 28 grader varmt och man är i stort behov av ett bad! Söndagen spenderades alltså även den i Falkan, men bad bakishäng å härligt gäng!

Vi skulle ha sovit där även inatt.. men jag har börjat om o jobbat så det gick som dåligt.. men men.. vi får göra det nästa år isället=)

Aja..Nu ska jag äta lite mat sen försöka få tag i Ida för att prata om hösten... lägenheten är snart uthyrd å jag är peppad på resa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback