......

Ingenting, ingenting hade förändrats på jobbet.. allting är precis som det var för 6 veckor sen...
Jag känner mig inte precis super taggad på jobba.. men jag tror att allt bli så mkt lättare då vi får tummen ur och bokar en resa!

Jag måste även börja om o träna... har verkligen legat av mig nu i sommar... men det får man=) Så ikväll blir det spinning tro jag...

9 dagar kvar  och visst ska man med så få dagar kvar tillsammans vara glada..

Ska återgå till Edward o Bella nu... sen blir det tvätt....




Kommentarer
Postat av: ida

Tänk vad vi ska hitta på mycket kul på jobbetnär jag kommer! de måste vi göra, annars kommer vi inte palla!! Hoppas vi jobbar mye med varann =) P min babe.

2009-08-11 @ 15:35:15
Postat av: Anonym

hoppas jag med=) PALLA ANNARS=)haha

2009-08-12 @ 01:47:40
Postat av: Sussie

Nu är du ju negg, katetern är ju för det första fixad, och en ny bättre dator har han, också en inspelningsbar box istället för den där jävla videon, och en ny duschstol och lyft och det är ju massor som är bättre!:) Sen att det är samma tråkiga rutin är ju en annan sak:P Men laxen kommer vi nog aldrig ifrån.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback