hur kommer detta att sluta..

Den här dagen som började så bra har verkligen gått och blivit den sämsta på mkt mkt länge..

Förmiddagen/lunchen bjöd på två lyckade träningspass och en mysig lunch med Elin på Öhrlings..=) Eftersom mötet med chefen blev flyttat en timme passade jag på att besöka min andra söta elin en liten stund...( får man kanske tigga sovplats hos er nån natt i höst?:D
Aja..på mötet blev inte mtk sagt.. bara det att det har blivit betydligt bättre än då vi gick på semester, vilket känns skönt=) Snart jobbfest baaaaabes!
Men som sagt.. efter en bra för-och eftermiddag så kom känslan ikapp mig.. känslan jag helst vill slippa....denna jävla ångest och illamåendet.... jag försöker hålla humöret uppe och vara glad.. men det går fan inte längre....  All denna flytt o skit går ut över allt annat..! Ingenting känns bra.... vad fan ska jag ta mig till..? Det kommer bli så jävla tomt här hemma ut dig/er....
Hoppas det vänder snart... men det har jag svårt att tro ......Hur kommer detta att sluta?




För 10 dagar sen var det sol,bad och sommar...nu e det höst igen, ett år till nästa sommar...hur länge känns inte till det?


Kommentarer
Postat av: ida

vi måste ordna freda på nå sätt!

2009-08-20 @ 10:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback