Måndag

Helgen är varit bättre än bra ! =) Tack alla inblandade..mest tack till dig Emma! =)
jag har även flyttat hem till bure nu...känns på ett sätt rätt skönt att få sällskap igen,..men samtidigt är det trist att lämna ifrån sig lägenheten..älskar ju att bo där!
Saknar min patchew så sjuk mkt nu....förhoppningsvis ska jag ner redan september...måste kolla upp det där idag..

Ne jag har inget vettigt att skriva om idag...sorry... bara det att jag är sjuuukt trött...kan det bero på helgen som var..blev itne så mkt sömn?

aja nu ska jag jobbar i 2,5 timme till sen blir det träning! Hur klan ska jag palla det?

varför kan jag inte lägga upp en
video idag för då?Klicka på länken istället..pixie lott e typ bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback