namnamnamnaam..

Det var länge sen jag skrattat så mkt som jag gjorde igår! Nivån för kvällen sattes redan vid halv sex tiden när det var dags för suringar, Adam T vilken stjärna du är!
Vi lekte alltså i Adams stuga( som e granne med andres stuga  i falkan)... jag elin h o patchew stod som gäster för kvällen och det kunde inte ha blivit bättre=) Som sagt åt vi suringar-god efterrätt å lite snacks..spelade massa spel, kort ovh hade det bra sjukt skoj!
Björken dök upp efter ett litet tag (2 h efter han hade ringt)......vad ska man säga.... sjuk som vanligt =)

Ikväll ska vi ha fest här hemma...sista festen i lägenheten...imorgon ska vi börja städa ur den...fan så knäppt det känns! Jag älskar ju att bo här..med dig...gah.....
tur att jag har världens bästa föräldrar som mer än gärna(?) ser att jag bor hemma ett tag=)

Vi har fått nya förslag till en resa nu iaf... tror att jag o ida må sätta oss ner en dag å kolla upp lite grejer=)

Nu ska jag läsa lite bok.. BAJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback