Nu börjar nedräkningen!

Kan inte fatta att vi tillslut fick tummen ur och bokade!! Vi åker den 25 oktober till bangkok där vi har våran utgångspunkt, sen får vi se vart vi tar oss i asien, en månad där å sedan en månad i australien! gaaaaaa bara två månader kvar sen åker vi!
O innan det ska jag hälsa på andré en eller två gånger,och åka  ner till stockholm för pliktverket =)
Vi kommer hem den 23 december så ni kan ju hålla tummarna att flygen inte blir  försenade för då blir det tight att hinna hem till julafton=)

Gaah vad jag längtar efter dig gubben!!


Idag har jag varit med SnutElin iaf!! Kul att få hänga en sista gång innan hon åker tillbaka till Umeå! Kommer att sakna dig din lilla rackare..

Ne nu måste jag jobba vidare....BAJ


ahah vad hände här?


Kommentarer
Postat av: Sussie

BUUU, inte lämna stackars mig!:(

Postat av: ida

yeeeey, snart åker vi. nedräkningen har börjat =)

haha snygg bild, haha =)

2009-08-26 @ 14:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback