17.22

jag är less AB!!!!
hur kan man vara så jäkla dum i skallen ibland? Är det så jäkla svårt att tänka längre än vad näsan räcker!? t.y.d.l.i.g.e.n...
Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra?? Det är ett svårt ämne att prata om och eftersom du uppenbarligen inte förstår dig på mig så skiter vi i det...

Ser framemot några vita helger nu , jag vill känna mig peppad på fest och utgång..... tycker att jobbfest står högt upp på listan, men det är tydligen svårt att få helgerna att räcka till?
Sista helgen i mars kanske skulle funka? för mig är det ine så värst noga.. så länge alla är med! =)

Aja nu må jag göra nå annat..



Min enda riktiga pose plus mina "ovanliga" tecken med händerna... skärpning


Kommentarer
Postat av: Sussie

Fetnej på fest den 21:a mars är jag rädd. Rider kurs hela helgen då:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback