äntligen lite friskare

Febern har äntligen gått ner och hostan börjar bli bättre.... imorogn borde jag vara helt återställd! Jag har inte tid att vara sjuk längre, jobb fredag och lördag så då är de fan bara att vara frisk..!

Nästa vecka ska jag till bror, MP och Novak! =) Det ska bli mysigt, andré blev nästna lite lessen att inte han kunde hänga med.. men vi får väl åka dit fler gånger?
längtar! Så på måndag eller tisdag åker jag å stannar till torsdag...=)  (((vi ska kanske kolla på några hundar oxå)))
 Det är klan en fullbokad vecka nästa vecka... lycksele, "män som hatar kvinnor" på fredag, sen jobb hela lördag, slutar vid tio på söndag så efter det dra jag mig  nog på gymmet eller kanske en pw.. nu måste jag komma igång efter all denna sjuka! ¨
Det blir en bra vecka nästa vecka..

Denna vecka suger dock... sjukdom, funderingar å massa annat elände... nu måste det hända nå trevligt!

Tack för mig/ Bling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback