Fiol-Pär <3 Dinosaurie-Ida

Vilken helg ! =)
I fredags var vi som sagt och såg genrepet...! Hur skoj som helst! =)
Lördag dag spenderade jag och ida på stan , vi åkte även förbi H och hämtade mína piggelinglassar, som vi använde till våra goda drinkar! =)
Vid 4 kom hon och elin förbi för en fördrink och för att göra sig klara! vid 6 tiden kom lollo och elin h, då blev det god mat å lite viine ! =)
Lina kom oxå förbi , vilket blev en rolig överraskning! Vi såg melo, drack drinkar, spelade lite "ALIAS" med mina kort som inte alls är alias men det gic ändå haha... sen blev det taxi ner på torget... tältet var king! =)) KLan vad vi sjöng och drack goda varmchokladmedmintudrinkar! =) 
Jag är nästan mest stolt över att jag styrde upp bajamajaköerna , eftersom det var fyra bajamajor borde det väl vara rätt logiskt med fyra köer? men folk hade bara bildat bara två, så jag fick styra upp =) haha det funkade!

nee som sagt en helt underbar helg... Dinosaurieklättrandet slår nästan allt=)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Dino-Ida

Hahahaaaa omg =)

Du alltså kolla på bilden..

De rosa som är ovanför mitt ben? Det trodde jag och Elin var mitt lår!!! 'Tror du vi dog lite? jag var SMAL då haha.

ingen vet hur vi kunde få de så men :P krya på dig tjomp

2009-02-16 @ 10:12:16
Postat av: Fiol-Ida

GAaaaaah!!! jg såg inte din överskrift, hahaha jag dooog!

2009-02-16 @ 10:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback