Bara för dig Erica..

1. Tre namn jag lyssnar till:
Ingo, Ingu, Inga..kärt barn har många namn

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag är en rätt snäll person =) Förutom dom få gånger jag är dum


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag, trots hur mkt jag än försöker, inte kan ta en jäkla ton!!!Hur svårt ska det vara..


4. Detta är jag rädd för:
Höjder

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Muki av André, en omgång PD, vill även samtala med någon god vän

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
sjunga(!), spela minigolf, fickparkera

7. Detta tycker jag om att göra:
träna, resa och umgås med näraåkära

8. Detta vill jag göra just nu:
Ligga på beachen och lapa sol i något varmt land

9. Bästa känslan:
lycka

10. Värsta känslan:
ångest !!

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Snäll, omtänksam, rolig och snygg :P

12. Är jag kär just nu?
DVD

13. Jag vill gifta mig...
när vi är redo =)


14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Bli framgångsrik inom det yrke jag väljer, besöka massor med länder  och allt vad det innebär....hoppa bungy jump (trots min höjdrädsla)



15. Min käraste ägodel:
mitt lypsyl! vad gjorde man innan det fanns??


16. Något jag vill ha i present:
Fyllde nyss år... men en hund kanske?


17. Detta har jag på mig just nu:
Jeans, svart kofta å vitt linne


18. Favoritkläder:
någon fin klänning


19. Favoritdjur:
hund


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
allt möjligt från mraz till beyonce..typ..


21. Favoritlåtar just nu:
Beyonce-Halo


22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Idrott /  Bild med PALTMANNEN


23. Stjärntecken:
stenbock


24. En bok jag älskar:
Om jag kunde drömma(  har dock inte läst ut den än)


25. En film jag älskar:
The Notebook


26. Tv-program jag gillar:
Gossip girl, dirty sexy money, supernatural..osvosv


27. Favoritdoft:
Patchew deluxe


28. Detta äter jag gärna:
surströmming!!


29. Dricker helst:
Vatten.... å såklart en kall öl en varm sommardag!



30. Favoritgodis
Just för tillfället ..bubblizzzz                                                    


31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Fiji


32. Färg på mina ögon:
blå


33. Min längd:
1,66 eller hur var det nu erro=)


34. Jag tror på:
ödmjukhet


35. Jag spelar:
Patiensduell


36. Person jag beundrar:
Min söta vän Tobbe Gustavsson


37. Så här bor jag:
tvåa i punkthusen tillsammans med karln


38. Antal döda krukväxter i hemmet:
ingen


39. Det här tänder mig:
min man i arbetskläder... händiga män är hett!!


40. Det här gör mig avtänd:
prat om det förflutna(snott av erro, men inte mindre sant för det!!!)


41. Favoritfärg:
Svart, rosa


42. Favoritcitat:
Lev här och nu


43. En hemlighet jag vet:
KAN INTE BERÄTTA DEN NU! Men den är rolig! :P


44. Bästa present jag fått:
Får aldrig något dåligt!


45. Senast köpta skiva:
Minnet är bra med kort...


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
måste nog säga mina exotiska same läppar! Om det nu finns något sånt


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
möjligtvis mina stumpar till ben.. men va fan.. de finns ju högklackat


48. Udda förmåga/egenskap:
Kan göra så att jag får tre veck på tungan..


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
ett enerverande bi som bara jävlas


50. Vad lyssnar du på just nu?
twelve stones


51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
jag har tränat, myst med elin och sen ida å simon på stan.. å nu sitter jag på jobbet..


52. Var är dina föräldrar födda?
Kåge/Lövånger


53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
minns ej


54. Vilken är din favoritrestaurang?
har typ ingen speciell, beror på vad man ska äta


55. När badade du i en pool senast?
hrm..i mars?


56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Jajjemen=)


57. Hur många barn vill du ha?
minst 2


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
jazz


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Ja så gott som,  (nästan) vad som helst föruotm regeringen som sitter nu


60. Vad har du för TV-kanaler?
Tok för få


61. Har du åkt moped någon gång?
ja


62. Har du busringt någon gång?
ja


63. Har du fått felparkeringsböter?
nope, fröken duktig här


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
JAG VILL JAG VILL JAG VILL


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Thailand


66. Har du en egen trädgård?
nope


67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Stewie Griffin


68. Kan du alla orden i nationalsången?
neee


69. Badkar eller duschkabin?
duschkabin


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Twilight... vampyrer är heta


71. Favoritpizza?
hawaii


72. Chips eller popcorn?
Chips


73. Vilken färg på läppstift använder du?
använder det såå sällan.. rött kanske?


74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
whatta


75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nej, jag skulle vara för dominant


76. Apelsin- eller äppeljuice?
apelsin


77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Familjen med respektive, Restaurang Viking


78. Favoritchoklad?
daim


79. När röstade du senast?
förra valet?


80. När åt du en hemodlad tomat sist?
...


81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
joru, finns en del hemma i bure


82. Är du bra på matlagning?
bättre än medel:P


83. Klarar du att tanka själv?
hahaha jo jo jo....


84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
nope


85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola


86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
nej


87. Vad var det senaste du handlade?
Halstabletter och popcorn


88. Har du kräkts offentligt?
joda


89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Eftesom jag redan har karln så väljer jag pengarna


90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
jaa


91. Har du ringt något betalnummer?
nja


92. Kan man vara vän med sitt ex?
jodå.. vissa iaf


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
hrm...mamma tro jag? ( farligt att springa upp för backar)


94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Japp, svart var det oxå


95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
det vanliga


96. Vad har du i din väska?
allt möjligt

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Brottas med andrej... sen mukas vi såklart


98. Vad är du tacksam för idag?
Livet


99. Var hittade du den här listan?
På Erros blogg


100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Ida  Sussi och Helle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback