Fredag den 13

Eftersom jag redan har gjort bort all min otur denna vecka, till och med denna månad ,så kommer det inte att hända någonting dåligt för mig idag..... kan dock inte påstå att dagen började speciellt bra.. kl. 05.15 vaknade jag av att jag hostade konstant... kunde verkligen inte somna om så jag gick å la mig i vardagsrummet...kl 06.00 började jag väcka andré, jag försökte tre gånger... visst har jag ändå gjort mitt då?? när man får svaret" jaja snart", så blir jag så less å tycker faktistk at han får skylla sig själv som inte tar sig i kragen å drar sig upp i tid!  Han är faktiskt snart 24 år gammal.. då är det fan dags att börja lära sig at tkomma i tid.. på egen hand!


Nu ska jag äta upp min äggmacka sen klä på mig massor med varma kläder å bege mig ner till Lindy för att bli fin i håret!

Alla hjärtans dag imorgon!!!??

Imorgon kväll blir det däremot trevligt.....bara en massa trevliga tjejer med god mat å schlagerdrinkar=)


Kommentarer
Postat av: jojje

hahha min pojkvan ar 26 och aven han kommer aldrig i tiiid till jobbet pa morron a dessutom maste jag vacka honom varje morgon ;) forresten jag har skaffat en VOVVVVE, en valp som ar 4-5 man ;), han heter Blackito, ett charmtrollll pussss

2009-02-13 @ 11:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback