FRISKT INLÄGG?? gömda tecken

Jag måste bara få negga.. men först tänkte jag bara säga att denna helg har varit så otroligt lugn och skön! det behövdes! Hostan börjar blir liiite bättre.. men eftersom jag har haft hosta i över tvåveckor så tycekr jag att den ska ta slut nu!
Igår lekte vi med anna och jacke.. sen blev det film hos adam.. Idag hålelr jag på att tvätta, andré drog till mobacken för att dona på i bilen...
ska även jobba ikväll! typ skönt!
aja åter till neggandet!
Denna månad måste väl ha varit den sämsta i världshistorien, jag kom på ig¨år att jag inte kommer att få nån lön nästa vecka, klantIngo har ju glömt bort att lämna in lönerapporten?? varfrör börajr dom inte med "stämpelklockor"eller nått!  jag blir sååååååå less, så nu kommer jag vara änn u mer fattig nästa månad.... palla! Vi får hoppas att respengarna dyker upp snart.. annars blir det fan inte roligt för singo...
så jag är en nöjd tjej idag.......


ÅRE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback