Hacker

Dåså,, då hade man äntligen sett Män som hatar kvinnor. Vilken film alltså, stämmer väl inte HELT överens med boken, men i det stora hela så har dom lyckas bra med att göra om boken till film! =)
Nu måste jag bara läsa klart tredje boken! imorgon när jag jobbar dygn har jag då tid påmig att göra ett  tappert försök iaf !=)

Imorgon ska jag leka "hacker".. jag ska klura ut en snygg design till denna satans bloggen som just nu är hemskt opersonlig... jag tycker faktiskt att Ida hacker-women Eriksson ska dela med sig av sina goda idéer och tankar till en gammal kvinna som jag... du är ju faktiskt bara 21 än, så idéerna bara sprutar!! Vänta dubara tills du blir 23, då har du en tankeverksamhet nästintill lika med noll... så hjälp mig bara. t.a.c.k

Om någon vill veta har jag börjat skriva en att göra lista.. har dock inte bestämt mig om det bara ska innefatta år 2009 eller om den ska sträcka sig längre?
Några saker som kanske är rätt självklara är givetvis att resa,  vill först å främst till australien, en hund står även med  på listan, jag ska även komma i form (I ÅR ).. det är fan dags nu,  skaffa en tatuering(har nästan bestämt mig).. hrm...jag ska hoppa fallskärm, lära mig dyka, prova på surfing.. osv osv...

ne va fan.. jag ska lägga mig nu, har stora svårigheter att somna när inte andré är hemma... han dyker väl upp om nån timme.. får hoppas att jag har hunnit somna.. ska ju upp vid åtta imorgon....

aja återkommer imorgon



Kommentarer
Postat av: ida

haha liltjoppsan

2009-02-28 @ 15:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback