JOOODA

Äntligen är jag framme i Åre!!
Det var nämligen kaos igår... snöstorm i sinne vilket innebar en härlig seriekrock några kilometer före Härnösand......vi körde in i två bilar, den framför blev bara mos...tur som fan att det bara var två stycken i bilen och dom klarade sig utan allvarliga skador.. den andra bilen fick sig bara en knuff... vi blev iaf sitttande i denna buss ett bra jävla tag..... vilket i sin tur innebar att alla vi som skulle vidare med tåget blev försenade.. jag skulle egentligen ha kommit fram kl 17.30.... jag kom 5 timmar senare, lagomt trött och hungrig... men jag kom iaf fram... idag ska vi ner på byn, kolla in en snowboard som lukas lagt undan.. sen blire god lunch å lite annat=)
Snowboard imorgon kanske.. sen ska vi på krogen en kväll.. å skoter en annan dag=) detta kommer bli en bra vecka!!

Nu må jag gå! BAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback