Kebnekaise

Tack för alla kloka råd! =)

Igår kom jag fram till att jag vill se och uppleva så sjukt många grejer att jag har svårt att bestämma mig. Fick för mig att bestiga kebnekaise nångång framöver< haha? nån som är sugen!?
 Å detta hundköpet... jag vill ha en så sjukt mkt!Och detär ju betydligt lättare att få någon att sköta om en hund än en häst?=) Och ska jag göra som Jojje äre ju bara att köpa! LEV HÄR Å NU =) haha, och bror är helt på! Han peppar mig till tusen, mamma är vä lite i valet och kvalet.. haha men pappa är inte så peppad! Han tror att hunden mest kommer att bo hos dom pga alla resor jag vill göra, jag har ju faktiskt en bror med hund och även Nova å matte som vill ha en bästis!!=) PUSS PÅ ER..
jag kan ändå inte låta bli att drömma.. jag längtar efter hund som många andra längtar efter barn! Och att skaffa barn finns inte på kartan, inte då nu.. inte föränn 5 år kanske? 28 är väl en rätt bra ålder! då ska jag väl ha blivit nog berest å förhoppningsvis pluggat klart!  =)

Nu ska jag in på blocket och ögonshoppa nån söt vovve


Kommentarer
Postat av: Sussie

KÖP EN! Din pappa vill garanterat ha den sen ändå:P

Postat av: mamma

Du är så himla söt tösen min, gör som du tycker är bäst för dig/er. Du vet.....allt blir så bra !

2009-02-20 @ 23:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback