Klantskalle

Jag går under namnet Klantskalle idag, möjligtvis imorgon också! Jag glömde såklart nyckelknippan hos H på Lyckogränd.... å nej jag orkade inte vända och gå tillbaka.. tok för långt för det... så jag fick ringa vår snälla vicevärd som så gärna kom och låste upp! TACK!
Men men.. Klantskalle Ingo skulle ju på stan idag, kolla ín en ny snowboard, leka med ida, osv osv... va fan! Nu sitter jag häri lägenheten tillsammans med mina nya skor från Nelly, mye fina, å mina nya byxor jag beställde från Bubbleroom.. hrm vet inte om jag ska ha kvar dom, nå var dom snygga..men nja.. måste höra vad någon annan tycker om dom.. om det är värt det..

aja... egentligen skulle vi lapa sol  nu i Thai.. .......men söta ida.. vi ska som sagt ut med skotern nån dag.. äta mackor å dricka varmchoklad! Hur ball blir inte det då??

Puss på Dig gums


jag vill åka snowboard! Måste verkligen in och köpa en ny  imorgon.. så man kan bege sig i helgen kanske??=)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Åk bräda med mig!!!! på söndag;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback