Onsdag

Semster någon??
Jag blir galen... orkar inte sitta hem utan att ha några som helst planer för våren... visst går saker å ting lättare då man har någonting att längta till?? Det tycker då jag..hösten gick som smort...jag var glad och motiverad, peppad på det mesta..inga som helst problem...
Jag kan ju längta till vår nya soffa..men va fan.. det är ju ingen utlandresa, inge ny upplevelse inga nya platser.....

Fick tag på chefen imorse...hon har varit sjuk över en vecka å pga det inte svarat på mail/telefon...... så nu får vi se hur det går....väntar på svar senare i eftermiddag...


Detta nya liv jag hade lovat mig själv att börja ,går väl lite sådär...... olika bortförklaringar varje dag..." har lite ont i halsen idag", "känner mig lite snuvig", " har lite lätt hosta", "helt slut i kroppen" osv osv osv...
 Man ska inte träna då man är sjuk, men har man lite lätt hosta eller vad man nu lider av ,så gör det faktiskt  inget att man tränar........ under alla år som simmare fanns det inga bortförklaringar som var bra, man kan faktiskt träna med det mesta.. så länga man inte lider av altl på samma gång!!.. ....så nee, idag finns det inga bortförklaringar... jag ska ta mig i kragen.. gå på gymmet eller ta en sväng förbi edda och simma några längder... för som en gammal simmare duger inte ens den minsta bortförklaringen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback