Snow

Vilket väder vi har! Gårdagen kan bara beskrivas med ett ord.. KAOS...jag som hade tänkt ta bilen ner till stan igår, köpa snowboarden å sen åka hem igen...så blev det inte.. susanne övertalade mig att Gå ner till stan.. å sen hem igen... de blev ingen snowboard... vädret blev bara sämre och sämre... jag ahr nog aldrig varit så less å trött som jag var när jag kom hem där strax efter lunch... jag och elin ställde iaf in boxen jag hade ju faktiskt lite hosta:P
Nåväl.. imorse var bilen sååå översnöad att jag nästan la ner träningen.. men min söta lilla man hjälpte mig att skotta fram bilen å efter en kvart var bilen äntligen framskottad! =) Så trots snön har dagen börjat bra.. André kom i tid, jag hann till coren å fick mig en tidig morgon.. nu ska jag käka frulle sen blir det faktistk stan.. idag är det fan dags att köpa  den där brädan som bara står där på stadium och vänta på mig!!

Jag vill ha en Hasse.. eller en Svea.. Svea var väl ett rätt bra namn påen hund?

See ya

Ps. Någon som vill hänga med till utlandet?



  

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehhe jag foljer garna med te utlandet gumman, de vet du!!! stora funderingar pa att skafffa en vovve?? tycker svea ar ett bra namn, hassse ar heller inte sa dumt ;) lycka till med brad kopet; vill oxa ha en ny brada!!pussss

2009-02-06 @ 11:07:13
Postat av: Anonym

glomde visst skriva namnet,men du kanske fattar att det ar jojjje ;)

2009-02-06 @ 11:08:03
Postat av: erro

haha en kompis har en hund som heter hasse, de är stengårt.. annars tycker jag gunnar är king;)

2009-02-06 @ 18:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback