Stiigge

att läsa andras bloggar är fan the shit, det är grymt skoj!! =) man får alltid veta något roligt...! Nu måste jag bara hem och styra upp designen på min haha den ser ju förjävlig ut! =) Har även kommit på att min dator är rätt så ledsen jämfört med broders dator... det är en exakt likadan, men min är nog mer använd skulle jag tro? simons dator har även lite fler finesser har jag insett... hrm...lite trist at inte ha riktigt allt som han har... men man får uppgradera sig någon dag framöver! =) än så länge duger den ju bra! Idag har vi lekt med Novak (som vanligt), under dessa dagar har jag då inte blivit avskräckt att skaffa hund !! Å det är ju positivt ! =) Som min kloka bror sa " det kommer aldrig det perfekta tillfället att skaffa hund, det är bara att göra det till det perfekta" Nu måste jag krypa isäng.. stieg larsson ligger och väntar på mig(haha), jag är snart klar med tredje boken! på fredag är det premiär på Män som hatar kvinnor, och vi ska dit! Peppa nu elin!! Vi kan inte peppa för mkt, tro mig !=) ps. på fredag är det dags att börja träna igen.. wiieho!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Din bror är en klok man, lyssna på honom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback