Mirakelpiller nån?

Befinner mig just nu på jobbet, har alldeles nyss ätit middag..  det blev kassler, sparris å en god sås(creme fraiche,citron, svartpeppar) maten är inspirerad av Erica/Åre/2009. Mums.

Min underbara hosta har sakta med säkert gått över till snor och problem med bihålornam, jag skulle väl ljuga om jag påstod att hostan är borta HELT men den är betydligt bättre.... I HATE THIS
Jag skulle gör vad osm helst för att bli helt frisk igen så jag kan börja träna!!!! har fan inte tränat på evigheter... jag blir snart  t.o.k.i.g. Beach 2009 kommer allt närmare, någon som kan uppfinna ett mirakelpiller?

Det har som sagt varit en rätt tung dag idag...... jag kan inte ritkigt sätta fingret på det, men jag känner igen känslan och jag har mina aningar om vad det handlar om....


..Och nu har det även börjat om igen.. mina funderingar om skola... vad klan ska jag hitta på att läsa...? Jag ska fan ta mig till CV i veckan å kolla vad det finns allt mest... kanske borde ta tag i det snart...men samtidigt som jag tänker på skola vill jag bara mer och mer ut å resa....jag orkar inte med mig själv.. hur kan man vara så här velig ..suck

det ska iallafall bli hur trevligt som helst att besöka min söta bror i lycksele!!=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback