11 DAGAR, 31 DAGAR.. 365 DAGAR..JO DU

Ett nytt år, med nya möjligheter och nya upplevelser! Jo tack.. detta året kommer att bli bra naaanting!

Veckan som gått  kan beskrivas med tre ord... Kärlek, kompisar och massa massa trevligheter =)
Lördagen tillsammans med jojje å familj hemma i bure... god mat å några piggelindrinkar senare drog vi oss till staaan.-.. blev lite spontanfest.. med bureboys å embla plus maja! =) jag och jojje höll oss rätt lugna.. vilket inte vissa andra gjorde! men trevligt var det!

Efter några dagars velande..., spenderade vi nyårsafton i Mycklegården! =) Det var en jättetrevlig tillställning med god mat , härliga lekar å skönt folk! =) Vad som dock störde stämningen var en domarskadal i finalen.. vi hade vinsten i en liten ask.... vi blev diskade " allt rep var ej i bruk"... in my asss:P haha vi skålade iaf som vinnare å efter 5 minuter surande, hade vi vuxit som människor och gått vidare som fem nya partypeople =)
Det blev mkt dans å "curling" haha...!
Jag och andré blev även med hund på nyårsnatten... en bortsprungen hund blev vår och vi fick vara hundägare hela 8 h ! =) Men mysigt var det!! =)


En månad kvar idag.... en fjuttig månad kvar tills jag och Ida gör världen osäker... jag kan  inte beskriva hur mkt jag längtar... äntligen får jag göra någonting som jag sett framemot sååå länge..,.. så många år jag tjatat... äntligen ska det bli av! =)

Mina nyårs löften håller jag för mig själv..... blev inte bara ETT iår.. utan flera.... å bra sånna!
Detta år kommer bli ett bra år.....ingenting ska få förstöra det för mig.... så lämna mig i fred om du ska jävlas eller bara förstöra för mig! jag är inte på humör för sånt detta år !=)

11 DAGAR KVAR.... 23 BAST... MYS =)

Kommentarer
Postat av: Sussie

snart är du en gammal fjärt på riktigt Ingu!:P Chupa chups!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback