19.50

Det är svårt att formulera sig på ett sånt sätt så att folk ska förstå......
Låg vaken till nångång imorse.. kunde verkligen inte sova.....Blev därför ingen simning med eva... inte heller något födelsedagsfika.. jag orkar verkligen inte idag.... sov lite grann när jag kom hem imorse.... men det gav typ inget...
Imorgon har jag lovat eva IGEN att vi ska hitta på något.... hon har ju just kommit hem från sin resa och har säkert massa med roliga saker att berätta...men ajg vill typ inte veta sånt... inte nu..

Pachew är iallfall den bästa killen man kan tänka sig.....puss

Puss på min söta Ida!!! You rock my world!  ((Nu måste vi spela patiensduell))




UPPDATERING!!

Säger bara en sak.....Lars-Bertil Eriksson... kom ihåg träning ger färdighet! =)

Kommentarer
Postat av: slajda

gounge

2009-01-15 @ 22:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback