23 år

Dagen börjar sakta men säkert lida mot sitt slut!
Men vilken dag jag har haft... den började med frukost på säng och även några paket av Patchew! Fick ett jätte fint halsband, som jag absolut INTE fick tappa bort.. (tydligen rätt dyrt haha).. sen fick jag en ny parfym..  så nu luktar jag gott oxå!!
Efter det drog vi oss ner på stan.. jag köpte en jacka åt mig själv i födelsedagspresent..sen köpte vi färg och beställde tapeter...hehe vi ska göra om lite! ((Andre är ändå arbetslös i en vecka till..lika bra att han har någonting att göra..annars börjar han väl klättra på väggarna!))
Sen blev det hem å  förbereda middag å en tårta.. mor å far kom på middag.. sen dök Farmor Ingrid och Linnéa upp..Eva och Erland låg hemma och var sjuka  så dom fick stanna hemma........ vi fikade gott och jag fick fina presenter även där! =)

jaaaaaaasi.............Då var ännu en födelsdag avklarad...23 år..Nu är det ävl ändå dags att börja göra nått här i livet! =)
-----------

Håller båda mina tummar att allt går vägen......!


------

Kollade nyss på gamla Oslo kort.... tror tamme klan att jag ska klippa lugg igen... har inte haft det på ett bra tag...kul med lite nytt... Lindy får styra upp i vår!!

aja...nu ska jag busa med andrej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattiskramar;)

2009-01-14 @ 00:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback