Bling

Lifehouse-you and me

Drömmen jag drömde inatt var en dröm jag helst hade stått över... det värsta var att den nästan(men typ inte alls) slog in idag? Ruggit skumt sånt där...

Aja,,.. gick på bolaget vid ett och inhandlade lite till ikväll... var som vanligt tvugnen att gå förbi anna och kolla om hon jobbade( vilket hon alltid gör haha),,det är dock farligt när jag besöker Anna och henns VeroModa.... ett par snygga jeans och en jätte fin tröja blev det idag.. hade inte alls råd! men va gör man inte =) Kan bli så att jag ha tröjan idag.. men det kommer bli ännu snyggare när jag kommer hem i maj.. då jag är brun å blond =)
23 dagar kvar idag...!!! Jag längtar som ett barn till julafton... det kommer bi helt sjukt underbart... man lever ju bara en gång.. en endaste gång.. å jag ska då tamme klan göra saker som jag JAG VILL

nu måste jag göra mig klar!!

Tack för mig

// BLINGO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback