Chupa Chups!

Fick just reda på att en kär arbetskamrat och vän skriver blogg! Att den dagen skulle komma... hade väl ingen kunnat ana :P Men det gillas! =)

DÄK Iddis! =)

Gårdagen spenderade jag större del av i Boviken hos Familjen Eriksson! Trevligt med mat, hockey och snack om resan! =) Simon var till stor hjälp må jag säga!
Efter det drog vi till adam en sväng.. såg nån film.. lekte med Börje.. sen vek vi in årorna och drog hem! =) Skönt att få komma i säng någolunda tidigt!! 
Jag är så glad att jag inte begav mig ut på krogen igår.., hatat att vara trött å eländig på jobbet...
det enda tråkiga var att jag inte fick umgås med alla som åker "hem" till sitt , nu på måndag...=/ Men vi hade ju en trevlig nyårs osv! Ses i Maj igen:P

29 dagar kvar  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback