"dra till höger, dra till vänster.............. dra liiiiiiiiiiite.."

det är fortfarande inte okej att skriva varken fylleinlägg eller FLERA inlägg per dag... varför jag fortfarande hålller på med detta är för mig en gåta.
Det kan  dock bero på att jag har sjukt trist på jobbet idag...... ofantligt jäkla baaaaajs tråkig.... ingens fel... bara det att jag har inget att sysselsätta mig med!!
 och Varför dessa fylleinlägg dyker upp då och då beror nog mest på att jag inte kan bete mig!??

Jag vil shoppa massa kläder..... är det typ att få det när jag fyller år?? må typ ringa mamsen å säga att hon kan ge mig cash till en fin klänning eller nå,... gah-- blir så fort less mina kläder...
Längtar dock till Bangkok.. där må vi ju få shoppa loss lite? det e ju så biilligt!? =) Vi måste kanske lyda Simons råd om att vi åker dit med en halvtom väska och fyller upp den i Bangkok osv! Kan vara en plan!

aja får se om jag kan bete mig senare idag... så jag inte skriver ännu ett till inlägg!!

Uppdatering

ps. efter en myskväll med Klanen, för några dagar sen, på waynes..beslöt vi oss för att se Twilight..Emma var tvungen att åka hem.. men jag och elin satt som klistrade framför bioduken i hela två timmar och bara njöt.....
Han får gärna komma förbi mig på jobbet idag och göra mig til vampyr..... .. kom och tänka på det för en stund sedan... me like..................
Edward,  du har tamefan räddat min söndag...

Kommentarer
Postat av: skida

haha nemen skriv kvinna :) I like it!

2009-01-04 @ 16:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback