En bra start på helgen

Vilken glad nyhet! =)

---

Ikväll har jag å familjen söderlund/andersson varit hos fredde å sara.. sett lite tv å käkat  godis=) Fan länge sen jag åt godis....nu i efterhand kommer jag ihåg varför...man får ju så satans ont i magen... typ inte så jäkla gott heller? menmen...
söta olivia var i gasen hela kvällen..tills hon var tvungen att lämna oss lite äldre för att gå och sova=)
Man kanske ska skaffa sig en liten Same/Viking? Eller vad säger du herr Johansson? njaa kanske inte nu...  en liten Hasse ligger närmare mitt hjärta iaf=)

Nu är det iaf haalvplanerat stockholm! vore hur skoj som helst!!=)
Antar att Helle är peppad att ses,annars må jag ju tvinga dig !=) Å självklart Freddde å Simon må man ju peppa upp!
Sen vore det inte dumt med lite EGEN shopping med Elin.. så får grabbarna göra nå annat=)
Aaa jag hoppas att det blir av! måste bara säga åt karln att et är lika bra att boka nu...!

Aja...Hoppas att Erro och Lucky(plus övriga Åre) har en underbar kväll!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback