knäppt

Dagen som började så bra med en god frukost en härlig promenad med susanne fortsatte med ett antal problem på jobbet... blåsgrejen gick sönder(har äntligen fixat den) även en till grej som jga inte vill gå in på ..tur att ida jobbade idag... du är en stjärna!!=) Hoppas då att kvällen blir bra... än så länge har det då gått bra.... det enda som inte känns riktigt hundra är att jag fortfarande inte vet hur det blir i vår.... har jag jobb eller ej?

Jag känner att "dom där dåliga sakerna som jag inte ska tänka på"  sakta men säkert börja dyka upp i min skalle.. måste spela mer PD med erica...

ps. Erica blir gammal imorgon.. 24 år..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men lika ung och vacker som en daggdroppe i soluppgången:) 24 tror jag är den bästa åldern...

2009-01-29 @ 20:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback