LADY GAGA

Gick ändå helt okej att bete sig på revyn och under middagen=) jag var typ inte ens bakis? kan det vara Beroccan som spökar? Jag blev även uppvaktad av Simon och MP... ett jätte fint träningsset fick jag av MP..av söta bror fick jag en bok om Australien å ett spel....alltid bra att ha...för australien blir det sen i framtiden,,,
Efter den goda maten följde vi mor och far hem til lbure ...jag lånade nämligen bilen... itne dumt att ha bil i några dagar=) Så vi åkte förbi elin och mange en sväng! Min lilla bakis-gumma... :P

Inatt hade jag iaf världens konstigaste dröm...jag befann mig i usa.. skulle bara vara där två veckor, men glömde bort att kolla på flygbiljetten så jag var kvar där i flera flera veckor.. efter nån vecka kom DU dit haha... den mest otippade kvinnan kom och skulle bo där tillsammans med mig...mkt mkt mkt mkt skumt..... Du öppnade dit hjärta och berättade ännu konstigare grejer..å när jag vaknade kändes det nästan som  att det var på riktigt?aja wwweeeiiiirddoo

Ikväll blir det box med Elin.... nu ska det slåss å sparkas =)

Aja ska ladda hem nån serie nu när jag lix ligger kvari sängen.. sen måste jag ta mig i kragen och börja städa efter helgens bravader.. vi var ju bara här till strax för nio.. men 7 pers som skulle förfesta å äta tårta...det blev rent lite disk??

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja
skriver mer sen k a n s k e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback