Lay All Your Love On Me

En ny dag har infunnit sig... jag kan alltså med gott samvete skriva ett nytt blogginlägg...
Vad som känns trist är att jag inte har något roligt att skriva om.. Så egentligen är det rätt bortkastat haha men va fan..
vad gör man inte för att hålla sig vaken liiite längre...har ingen ro i kropppen... känner mig euforisk över att jag imorgonbitti ska få sitta och se på Sunnanåcupen! =) typ det bästa  som hänt detta år !=) haha

Personalfest lördag... jag håller tummarna!!!! det må bli av! är det att ta heppa pengarna? Jag är typ sugen!! haha! Så länge ni inte tar dom medan jag är borta! :P


wiiie ( Sådan skönsång kommer Ida få lyssna till i hela 3,5 månad... du måste känna dig utvald)

Kommentarer
Postat av: ida

<3

2009-01-05 @ 21:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback