lördag....å ja...i fyllan......inte o k ej

för det första har jag tappat stinget..jag e full och kan inte betem ig........ kan inte ens skriva OKEJ..
träffade HANNA innan jag gck ut.. vilket var trevligt,,,,,,,personalferre snart... sen "parmiddaggrejs" med vi å ni plus Hanna å jocke! KING


aja......ej kanon kväll iaf.. jätte roligt med min söta bästa vän elin...!!du är bäst































no no no no no......måste berätta för någon nu ....vet dock inte vem......va faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan... hatar detta

Kommentarer
Postat av: erro

sorry jag inte svara när du ringde inatt, men jag tok sov... ring mig när du vaknar annars fortsätter jag ringa dig tills du svarar... puss gumman

2009-01-25 @ 11:13:08
Postat av: slida

kom in på msn!

2009-01-25 @ 12:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback