no no no!

Å herre säger jag bara!

Det känns som att jag har så mkt att berätta att jag inte vet vart jag ska börja... så vi struntar i det å fokuserar på nuet och framtiden haha

Idag är jag sjuk, halsont samt att bihålorna är såååå sprängda.. me don´t like! Vad som gillas är att på lördag ska vi ha jobbfest! =) hoppas ida slipper jopbba å kan leka oxå!!

Vad är det mer som sker,..jo jag pratade som sagt med peter å nina idag!!=) skojigt att dom hade tänkt på oss om att styra resa... bara att ta tag i nu1

sen att elin å ante kanske ska till thai när jag å ida är där! hur ball vore det inte att hängaa??=)

Ps.. handleden gör ont som bara den.. kan inte skriva mer

pusspå min söta lilla gris Patchew=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback