Piff&Puff

Jag och eva har haft en jättemysig PiffochPuff kväll... !! Vi hade en hel del att prata om..... tack söta gumma att du finns!

Fick ett mess av André ikväll.. han tyckte att eftersom jag inte har så mkt planerat nu i vår så tycker han att  det skulle passa bra att skaffa sig en liten "Tiger".... säg int om de ! =) 
Inte omöjligt.... men jag må ju hitta på någonting annat oxå.. kanske bara nån kortare resa?... får muta patchew... kanske höra med mamsen?, eller är någon söt vän kanske sugen på en liten semester..?
((Men VI får göra vår resa sen nångång... för att INGEN kan göra den som vi skulle ha gjort den... love  you,,))      ,........men men....vi får se. vad som händer.... annars så ska jag och sussie bli smala å fit inför sommaren hade vi tänkt! =)
jag och eva kom på att vi har kört Beach 2000,2001,2002,2003,2004,2005... de senaste åren  har jag haft en liten paus.. så nu är det fan dags igen!=) sen så kan det vara ett ypperligt tillfälle att pröva på nått nytt jobb kanske? jobba lit extra.. aaa det vette klan... sen ska jag och ida köra spinning och trigga varandra som bara vi kan !=)PUSS

vad som suger mest är att jag är ensam hemma just nu.. och INGEN ... och då menar jag verkligen INGEN vill spela patiensduell med mig...vart är världen påväg egentligen!? Det dög ju att spela kl 19 men inte nu haha.. fick nämligen ett roligt samtal "vi måste spela nu, har inget att göra och INGEN vill spela med mig" ahha en annan dag...
tycker iaf att Erro borde vara på...men icket

Nu ska jag ägna lite tid åt mina vänner i How I met your mother


Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback