Tack tack

Gårkvällen slår nog det mesta! En trevlig middag tillsammans med alla jobbtjejerna...Elin och Hanna stannade tyvärr inte hela kvällen...-. men fyra tappra damer fortsatte kvällen... blev många djupa och intressanta samtal.. om både roliga och mindre roliga saker.... men sånt behövs ibland=) Det blev iaf utgång, station 8 som vanligt.. blev en hel del dans å goa drinkar=) Tack iaf för en kanon kväll tjejer!! =)

hahaha! Jag fick skjuts hem av Julia, ida och henens far... haha Pelle?? ja hanf ick ett nytt smeknamn tydligen? men vad vet jag.. jag antog att han kallades så haha =) Ett gott skratt fick bovikenborna sig iaf ! =)


Just nu ligger jag i våran sjukt sköna "sakko"... myser med lets dance, datorn, å massa musik! PS JAG ÄR EJ BAKIS IDAG!!

Nu ska jag prata med ida =) haha SNART ÅKER VI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ett citat från gårdagen "Vi ska få se koaler och massa andra konstiga djur"

prutt

SNART


Kommentarer
Postat av: HAhaa

massa konstiga djur?! och drinkar?!

Haha jag har minnesluckor ingoooooo

fast PELLE minns ja, haha

2009-01-11 @ 14:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback