Tre nya

Jag måste ha vitaminbrist av något slag.. jag kunde verkligen inte stiga upp imorse... kan dock ha berott på att jag vann SM-silver i lagkapp, var mitt i ett krig utspelat i Åre, plus att jag drömde tusen andra saker inatt... jobbigt! =)
Trots att jag sov bort träningen hann jag med en gooo lunch med Elin och Ida...det var mysigt! =) Sånt gör man took för sällan...!
Började halvplanera en göteborgsresa, kanske alperna.. å som sagt kanske thai med pachew... det ordnar sig!
Nu ska jag vänta på att Ida ska komma in på msn så vi kan spela!!

Jag bjuder på en ny bild med tre nya tjejer



ett big no no

Kommentarer
Postat av: Elin Burström:)

jag känner rentspontant ta bortbilden...:)

fast lite roligt är de...puss

2009-01-21 @ 11:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback