Baja

Att börja jobbet kl 16.00 är tamejfan en baggis... kvällen går så fort att man glömmer nästan bort tiden å vips ligger man i sängen å ska sova!!
Vad jag dock inte pallar är alla dessa tap som kommer och hjälper oss på kvällarna! det finns några riktigt stolpskott!! Saknar Patrullen eller vilka det nu var som var här innan...

Idag har jag fixat till  min fejktand hos Mona Nilzén...den blev bra,, hon fixade även en till tand som hade nå fel.. så jag fick bedövning.. kunde fan inte snacka normalt föränn nu ikväll! gah, kände mig som ett riktigt litet sär haha=)

André har börjat måla om sovrummet nu iaf...... det kommer då inte bli sämre kan jag säga! =)så atte...


Annars så känner jag mig sååå förvirrad, ledsen, ångestladdad och allt därtill......vet inte vad jag ska säga eller göra....varför kan inte allt bara bli bra!?
detta känns inge bra !!

jaaaaaaaaaaaaaadaaaa


Några bilder från Personalfesten!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback