what to do

Efter en tidig morronprommis med A.Trygg kom jag hem åt e god frukost å har tills nu sett lite serier =)
jag hade tänkt dra mig till friskvårds och köra spinning.. men jag ids verkligen inte.. jag är såå omotiverad att det är lika bra att jag är hemma tills jag ska på aqua spa...
Imorogn blir det oxå en tidigt morgon.. då är det dags för core och gym.,,, inte igpr man körde core! så det blir skoj!

Igår hade jag  mig en riktig funderare... vad ska jag göra i vår? vad sker i sommar.. ska man ta semster eller inte... vad gör jag till hösten? plugg? vad ska jag göra åt mina "skaffa-hund" tankar...?
Jag tycker om att ha ha mål och jag älskar när man har något rolgit att se framemot...
man kanske får börja planera våren... någon som vill hitta på något roligt? jag är iaf stoorpeppad på alperna, häls apå fredde och pontie... jag vill självklart till solen.. sen hade jag velat åka över till staterna... gah. inte lätt att bestämma sig.. men man måst eju ha någon att åka med..?

Jag vill göra så mkt att jag inte vet vart jag ska börja.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback