Blää

Helgen har varit helt underbar! tack!
Men nu är det måndag IGEN och det känns sådär... jag hatar verkligen att andré ska jobba.. vill vara med honom hela tiden nu innan han ska åka..... ..
Vad som oxå känns sådär är att det bara återstår 2 veckor på min semester... vill verkligen inte tillbaka...

Aja.. imorgon ska jag och Ida träffas iaf.. vi ska styra upp hösten nu.... nått måste man ju göra!
Någon som vill hyra en lägenhet i andra hand så säg till! Om jag får för mig att dra i höst så måste nån hyra våran lägenhet...blir små dyrt att stå å betala hyran..gaaaaaaaaaaaaah.... ångesten för hösten är nu...pepp pepp



Fjortispose á la Ingo plus Sötnöt-Elin


Kommentarer
Postat av: ida

1) imorgon styr vi.

2) skitsnygg klännning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback