BLÄÄÄ

Hur länge ska detta pågår?? Paj hela jävla tiden plus en jäkla massa ister! Har inte ens jobbat klart dagen m,en jag känner mig redan spyless! tacka gudarna att jag abra jobbar den här dagen under mina 6 veckors ledighet!! Tack!!
Måste göra nått annat i höst.. det här går typ inte längre!!

gaaaaaaaah!
Ikväll blir det nog bio eller nått iaf... eftersom jag är sprängd i halsen efter helgens bravader blir det nog ingen träning idag heller=( Mwn kankse imorgon..

På lördag åker jag o sussie till stockholm iaf! Får hoppas på kanon väder! Klan vad vi ska shoppa! =) O se Brittan blir la roligt oxå!!

http://zandraoelin.bilddagboken.se/p/show.html?id=388131062&directlink=1#0


Härligt sommar kort på Oss hittade jg på elin o zandras bilddagbok=) Ni e så duktiga som uppdatera den hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag har redan ångesst över att börja jobba igen:P Fyfan för äppelpajsjäveln!

Postat av: Anonym

I know! fyyyy fyy fyy

2009-07-07 @ 17:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback