blött

 Vi befinner oss i mitten av denna sommar och det har varit en bra sådan!! En mkt bra sådan... Det var alltså ett tag sen ont-i-magen-känslan hälsade på hos Fröken Wahlberg... Vilket har varit underbart! visst är det härligt att tycka att livet leker!?
Men som en blixt från klar himmel slog den ner i mig igen o jag blir alldeles snurrig! Det är ingen rolig känsla kan jag gode lova ....... hoppas resan till huvudstaden gör mig gott...skönt att få lite distans till allting....Men som vanligt kan jag inte riktigt sätta fingret på vad allt handlar om.. jag antar att det är många små saker som nu har blivit en enda stor ångest klump.... jag är bra på att stänga inne vissa saker.. att jag aldrig lär mig!

Aja...nu blev det visst regnoväder oxå.. så inge moröhöjden À la Elin för mig ikväll..=( Palla bli blöt oxå...

Pruuuttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback